zaterdag 18 april 2020

Innerlijke storm - Inner storm


Beslopen door negatieve energieën
Bracht het me even op mijn knieën
Ik probeer mijn innerlijk licht te laten stralen
Maar moet daar een prijs voor betalen

En nee, ik zal nooit voor het duister capituleren
Ik wil van dit alles slechts leren
Toch zal ik me hier nu doorheen moeten zien te wormen
Het zal dus nog wel even in mij blijven stormen

Doch liefde zal uiteindelijk alles overwinnen
Zelfs als ik helemaal opnieuw zou moeten beginnen
Ik ben strijdbaar, de rebel in mij is nog lang niet dood
En mijn vertrouwen in het Universum en de toekomst is groot.

Peter68 © ® 18-04-2020
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.



Stalked by negative energies
Brought back a lot of memories
I try to let my inner light shine
But must pay a price for that

And no, I will never surrender to the darkness
I just want to learn from all of this
Still, I will have to squeeze through this now
So it will continue to storm inside me for a while

But love will eventually overcome everything
Even if I had to start all over again
I am militant, the rebel in me is far from dead
And my confidence in the Universe and the future is great.

Peter68 © ® 18-04-2020
This doodle may NOT be shared.