zondag 15 juli 2018

Vrije geest


Ik ben een vrije geest
Dat ben ik altijd geweest
Taboes zijn vreemd voor mij
Zo vrij te leven maakt mij blij

Ik heb ook niets met trends, hypes en mode
Voor mij is dat een hele vreemde code
Ik draag en doe wat goed voelt voor mij
Zo voel ik me helemaal vrij

Het menselijke denken is vaak heel bekrompen
Zo van wegduwen en afstompen
Wat de boer niet kent dat mot die niet
En als je niet leeft zo als zij ben je een deugniet

Dan ben je een rebel
En kom je zeker in de hel
Doen ze alles om je zwart te maken
En hopen ze zo je rebelse geest te kraken

Voor mij is ieder mens gelijk
Ik doe niet aan status of ander gezeik
Ieder mens is mijn broeder of zuster
En samen vormen we een grote aarde cluster

Samen kunnen we in vrijheid leven
Door een beetje meer om elkander te geven
Door niet mensen die anders zijn te veroordelen
Maar door u open te stellen en met zijn/haar gedachtes te spelen.

Peter Barkum © ® 15-07-2018
Deze krabbel mag NIET gedeeld worden.